• Veilig online betalen met iDeal
  • Snelle levering
  • Hergebruikte dozen voor verzending!
  • Ruim assortiment

Retourneren

Toch de verkeerde maat? Geen probleem, je kan jou aankoop terug sturen

 

  • Je bestelling terugsturen kan binnen 14 dagen;
  • Vul het retourformulier (hier te downloaden) volledig in en stuur deze altijd mee in het pakket;
  • Stop het artikel ongebruikt en schoon (passen mag wel) in de originele verpakking en schrijf het retouradres (vind je hieronder) duidelijk op het pakketje;
  • Geef je pakket af bij een postkantoor;
  • Stuur je de hele bestelling terug, dan ontvang je het totale aankoopbedrag weer terug op je rekening. Dus ook de eventuele €3,95 verzendkosten van je originele bestelling. De verzendkosten voor het terugsturen zijn wel voor je eigen rekening;
  • Stuur je een deel van de bestelling terug, dan ontvang je alleen het aankoopbedrag van deze artikelen terug. Je krijgt in dat geval niet de eventuele €3,95 verzendkosten van je originele bestelling terug;
  • Het terugsturen van (een deel van) je bestelling is op eigen risico. Bewaar het afleverbewijs dus goed tot je pakketje bij ons is aangekomen en verwerkt. Je krijgt van ons een e-mail wanneer we je pakketje hebben ontvangen en wanneer je geld is teruggestort;
  • Het is ook mogelijk om je retourzending, inclusief ingevuld retourformulier, gratis af te geven in één van onze filialen. Het aankoopbedrag wordt dan teruggestort op de rekening waarmee je de bestelling hebt gedaan. Als je het product wilt ruilen in het filiaal, dien je het nieuwe, geruilde product in het filiaal af te rekenen.

 

Retouradres
Equi Enjoy
Scholekster 38
3752NS Bunschoten
Nederland

 

Passen en dan terugsturen?

Wanneer je iets online besteld weet je natuurlijk niet zeker of het ook goed past. Je mag je bestelling dus gerust bekijken en passen.

Wij kunnen producten alleen retour nemen wanneer deze ongebruikt zijn, in de originele verpakking zitten en voorzien zijn van de informatiekaartjes en/of labels zoals deze er bij aflevering aan vast zaten, dus helemaal compleet.
 
Wanneer een artikel niet schoon bij ons terugkomt houden wij 50% van de kosten in of we nemen het artikel niet retour. (afhankelijk van de mate van vervuiling)